Mit találtam....??

2014.03.15. 10:35

Nem rég voltam egy Barátomnál Airbrushozni.....első alkalom volt, hogy kipróbáltam....csak jót tudok róla mondani és ajánlom mindenkinek!!!

és mikor hazamentem annyira fel voltam spanolva gyorsan előkaptam mindent....találtam is pár régi képet:

 

1.jpg

4.jpg

8.jpg

Kép007.jpg

Kép000.jpg

DSC07926.JPG

DSC07924.JPG

Ezek elég régiek, de találtam komolyabbat is! Atómodellek!! Bizony, bizony...ilyet is csináltam..... :)

Kép0415.jpg

Kép0416.jpg

Kép0426.jpg

Kép0422.jpg

Egy diorámához szerettem volna ahol egy régi lepukkant garázsban rozsdásan áll és egy fiatal srác elkezdi felújítani a rozsdás régi autót...... golyós tollból csináltam a gólyalábat, és a saját öntőkeretéből a motortartó állványt meg pár tartó bakot. Ezeket még nem airbrushhal fújtam, hanem golyós festékszóróval...

Kép0406_1.jpg

Kép0430.jpg

Kép0429.jpg

Egy AMT és egy Trumpeter volt, teljesen meg voltam elégedve a minőséggel....sőt! Nem is gondoltam, hogy ilyen jók!

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr215861277

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása