.....Amerika előtt

2015.03.26. 09:35

Újabb nagy lelkesedés fogott el, ami sosem rossz! Csupán jelenleg a körülmények útját állják az alkotásomnak....viszont találtam pár régebbi képet az egyik mappa mappájában aminek az almappája.....és így tovább totális káosz van a gépemen :D 45 ezer képem van minden rendszer nélkül....sokszor olyanokat találok hogy én is meglepődök! :D

Most is találtam valamit amit már rég ki akartam rakni ide.

imag0845.jpg

imag0852.jpg

imag0853.jpg

Egy régebbi ötlet volt hogy csinálok egy kicsi "mellszobrot"......szokás szerint közben meggondoltam magam :)

Nem tudtam minek indul, csak csináltam valamit. Aztán elrontottam és ez a "kétarcú valami" lett belőle mert nem akartam már kidobni a gyurmát és kezdett megkeményedni. Talán valami lenyúzott fejű gyíkra gondolhattam.......fogalmam sincs, De Ő örül látszólag :D élőben sokkal jobban néz ki de sajnos az akkori telefonom csak ilyet tudott.....

Aztán újra kezdtem. Meg is fogalmazódott bennem mit szeretnék: Toldi! 

imag0861.jpg

imag0865.jpg

imag0866.jpg

imag0867.jpg

imag0868.jpg

imag0869.jpg

imag0891.jpg

imag0896.jpg

imag0891.jpg

imag0893.jpg

imag0895.jpg

 

Hát nem tudom ez mennyire nevezhető annak..... :P közben a dolgok megint átpozicionálódtak bennem alkotás közben. De valami lett belőle. Ez volt az első alkalom hogy amint a képeken is látszik az arcot külön csináltam meg a figurától majd utólag raktam rá. Ehhez megkerestem a megfelelő alapot ami az egyik bemosó ecsetem nyelének a vége volt és azon dolgoztam ki az arcot.

Itt talán jobban látszik.

imag0894.jpg

imag2338.jpg

imag2339.jpg

Erről beszéltem :) Ezen dolgoztam ki. Majd utólag rágyúrtam a saját anyagával és kapott bajszot is a szerencsétlen. Így már kicsit Toldisabb....

imag2340.jpg

imag2341.jpg

imag2342.jpg

Több képet nem találtam erről a projectről...de majd ha visszajöttem lesz csinálok.

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr87305856

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása