......semmi

2016.02.05. 23:50

....most ott tartok, ja Sehol. Igazából azt sem tudom mit akarok csinálni. Viszont! Idén töltöm a 30-at és megijedtem, gondolom ez teljesen normális ilyenkor...ez lenne a felnőtté válás egyik jele, megijedtem hogy nem tartok sehol semmiben, nem valósítottam meg önmagam.......ami.......nem is tudom mi lett volna :P .....tehát ahogy lenni szokott számot vetek eddigi eredményeimről....ne talán tán felelősséget vállalok :P JA azt nem! az nem én vagyok.... De eszembe jutott.

Igazából kb. ennyi.... és mivel magukkal ragadtak az animék el is telt egy év úgy hogy nagyjából semmit sem csináltam....Na ez már cink.....

Gépjárművek terén volt némi fejlődés.....2 új Családtagom lett...és ezzel is közelebb kerültem az álom önmagamhoz

Rood:

wp_20141125_012.jpg

wp_20141125_007.jpg

és Öreg:

imag2199.jpg

Sírsz olyan jó :D

 

Figurák is lesznek.....ha megtalálom a képeket........... -..-

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr538364028

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása