........így jártam

2016.02.17. 22:48

 

Nem régiben sikerült megismerkednem jóóóó sok Infinity figurával a Wargammers bolt Költözése folytán amiben igyekeztem segíteni :D

Remélem hasznukra lehettem. Én személy szerint nagyon élveztem a közös "munkát" ami nagyon jó hangulatban telt és pikk pakk elszaladt. Remélem lesz még lehetőségem Velük hasonló jó kedvű közös projectekhez :)

Itt meg is ragadnám a lehetőséget hogy elájuljak milyen jó minőségű figurákról beszélünk! Én is rá fogom vetni magam párra :D

Nem csak a dobozuk színes és figyelem felkeltő hanem maguk a figurák is elég profi Sculptorok keze munkáit dicsérik! Megnézegettem mindet és nagyon elégedett vagyok velük.

A kedvenceim:

def22.jpg

517484_md-anaconda_tag.jpg

o-yori-pilot.jpg

 

 

 

 

és egy kis emlékeztető magamnak a címhez: .................ki mint vet, úgy arat. Febr. 17! :P

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr538399790

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása