...megint visszatekingetek

2016.03.30. 22:21

Azt hiszem ez sem volt még, egy Confrontation Wolfen.... nagyon el lettek találva, ennél csak a Devourer-ek lettek jobban megalkotva.

pc044086.jpg

A képen szerintem látszik mennyire kezdő is vagyok festésben, bár ez egy elég régi kép....azóta némi fejlődést mutattam :P

Valamint találtam CingárKapitányról is képeket........de hogy mi akart lenni azt a JóÉg tudja...... Nem hazudtoltam meg magamat :P

dsc00090.jpg

dsc00091.jpg

dsc00092.jpg

dsc00098.jpg

dsc00103.jpg

dsc00104.jpg

dsc00105.jpg

Természetesen ezek is baromi régiek.....azóta nem így néz ki....annyit tudok, hogy RetroVagányba tolva felhajtva képzeltem el az egyik nadrágszárát.....I know.... -..-

Ha jól emlékszem valami farmeranyag lehet az elképzelésem a ruha "fizikájából" kiindulva, meg gombos-slicces, biztos tudtam valamit amiről most fogalmam sincsen....viszont a magasszárú cipő a gyengém! 

A figura Milliput teljes egészében rézdrót armaturán, és arra kezdtem el egy könnyebben kezelhető SuperSculpey réteget felvinni. Teljesen működhetett volna....nem tudom miért bontottam végül az egészetvissza....

no de, találtam pár képet még:

imag2615.jpg

Félkészen mindenki.....

imag1646.jpg

...ilyenem is van....(Csak nem tudom hol o..O)

imag2145_1.jpg

és egy kedvencem! Bár elég kezdetleges az elképzelés, ha tudnám hol van nagyon tudnék neki örülni :P Egész tetszetős, pedig ritkán tetszik saját figurám!

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr218547520

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása