...talán Ornn

2017.11.13. 16:31

 

Tegnap este hirtelen jött ötlettől vezérelve neki ugrottam hogy az új Beesputtít felavatom és csinálok egy Ornn mellszobrot mert az jó lesz nekem. Há nehogymá ne :D

Ez a gyurma lényegesen masszívabb, mint a SuperSculpey. Emiatt máshogy is kell használni úgy vélem... egyenlőre tetszik, de vannak hiányosságok amikre még nem jöttem rá. pl: mivel lehet elsimítani a felületet? Sculpeyt vizzel vagy vazelinnel simán lehetett meg persze alkohollal is..... ezt viszont nem. Viasz alapú ezért az alkohol hat rá a legjobban, de korántsem hozza aszámomra várt eredményt...

Mondanom sem kell szokásomhoz híven kb 5ször már újra kezdtem - szétnyomtam - újrakezdtem :D

Egyenlőre ennyi:

 

Arányokkal még véletlenül sem vagyok jóban, még mindig.....ezért gyorsan összedobtam egy kis hirtelen fejet, de elkeserítőbb lett mint volt xDD

Majd elkezdtem egy szíjat csinálni......valami támpontot kerestem kétségbeesetten, hogy ahhoz tudjak menni majd a figuránál....háááát a képek magukért beszélnek.... :S Siralmas :D

de mostmár tojok rá :D csinálok belőle valamit xD

A bejegyzés trackback címe:

https://skrachsculpting.blog.hu/api/trackback/id/tr3713263219

Kommentek:

A hozzászólások a vonatkozó jogszabályok  értelmében felhasználói tartalomnak minősülnek, értük a szolgáltatás technikai  üzemeltetője semmilyen felelősséget nem vállal, azokat nem ellenőrzi. Kifogás esetén forduljon a blog szerkesztőjéhez. Részletek a  Felhasználási feltételekben és az adatvédelmi tájékoztatóban.

Nincsenek hozzászólások.
süti beállítások módosítása